تعمیرگاه مزدا سیتی ـ تعمیر موتور مزدا و تعمیر مزدا به صورت تخصصی

مزدا یک خودرو لوکس و پرطرفدار ژاپنی است که در ایران محبوبت زیادی بین خریداران پیدا کرده است خودروهای کمپانی مزدا که توسط جوجیرو ماتسودا بنیان گذاری شده است دارای آپشن های بسیار زیادی هستند و از کیفیت ساخت مرغوبی نیز برخوداراند از دهه هفتاد میلادی که خودروهای مزدا به کشور وارد شده اند کیفیت و ایمنی خود را ثابت کرده و به عنوان یک ماشین لوکس در ذهن مردم ایران جای گرفته است که اولین اتومبیلی که از این کمپانی به ایران وارد شد و محبوبیت زیادی بین اکثر مردم بدست آورد یک اتومبیل کوچک که به نام مزدا ۹۲۹ کوپه شناخته می شد که بعد از آن خودروهای متنوعی از این کمپانی به بازار ایران وارد شد. یکی از مهم ترین قسمت هر خودرویی موتور آن می باشد که می شود موتور را قلب تپنده خودرو در نظر گرفت که در صورت خرابی و اختلال در موتور اتومبیل عملکرد صحیحی نخواهد داشت پس یکی از مهم ترین و پیچیده ترین قسمت اتومبیل موتور آن می باشد که به تعمیر و نگهداری نیاز دارد تا اختلالی در عملکرد خودرو ایجاد نشود با این تفاسیر تعمیر و نگهداری موتور اتومبیل را باید به فردی متخصص و مورد اطمینان سپرد که اتومبیل های مزدا از این قاعده مستثنی نیست و برای تعمیر موتور مزدا باید به تعمیرگاه تخصصی مزدا مراجعه کرد که مزدا سیتی یکی از بزرگ ترین و مجهزترین تعمیرگاه های تعمیر موتور مزدا در غرب تهران است که به صورت تخصصی روی تعمیر موتور مزدا وتعمیر مزدا کار می کند.

 

قطعات موتور مزدا

تعمیر موتور مزدا تعمیر مزدا تعمیرگاه مزدا

  • سیلندر
  • سرسیلندر
  • گژن پین
  • بلوک سیلندر
  • یاتاقان
  • شاتون

در صورتی که یکی از این قطعات با مشکلی مواجعه شود می تواند در کل عملکرد اتومبیل شما اختلال ایجاد کند که برخی از این اختلالات را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

کم کردن روغن: شاید شما نیز با این مشکل مواجعه شده باشید یا چکه کردن روغن روی زمین را رویت کرده باشید که این مشکل از طریق خرابی یکی از واشرها می باشد که روغن بر زمین می چکد یا ممکن است در برخی موارد،روغن از سیستم تهویه کارتر عبور کند و از آنجا به محفظه های احتراق ورود پیدا کند تا بسوزد.

 

روغن سوزی موتور

 روغن سوزی که بیشتر در موتور خودروهای فرسوده رخ می دهد که مدت زیادی کارکردن و مسافت های طولانی را طی نموده اند. زمانی که روغن موتور به همراه سوخت می سوزد و روغن موتور کم می شود روغن سوزی رخ می دهد این اتفاق که بیشتر در خودرو های قدیمی شایع است اما این به این معنی نیست که این اتفاق را در خودروهای جدید و کم کارد کرد نبینیم. روغن موتور در مسیرمشخص شده در اتومبیل به حرکت درمیاید که از اصطکاک  قطعات موتور جلوگیری شود که برخی دلایل ممکن است این اتفاق رخ ندهد و روغن موتور به همراه سوخت بسوزد دراین صورت مشکل روغن سوزی چه اتومبیل تان جدید یا قدیمی باشد برایتان رخ خواهد داد که یکی از علائم شایع روغن سوزی موتور خودرو خروج  دود آبی رنگ از اگزوز می باشد.

یاتاقان زدن موتور

که یکی از عیوب مهم و پر اهمیتی است که در صورت عدم توجه به آن  می تواند خسارت سنگینی را روی دست ما بگذارد. یاتاقان درواقع نوعی بلبرینگ به شکل ورقه فلزی نسبتا  باریک است که ضمن تنظیم لقی میل لنگ و شاتون ها،حرکت روان آنها حین روشن بودن موتور را تضمین می کند که هر عاملی باعث شود که روغن با شدت و مقدارکافی به یاتاقان نرسد می تواند موجب آسیب رسیدن به یاتاقان موتور شود که استفاده از روغن مناسب برای اتومبیل و تعویض به موقع و منظم آن می تواند از این خسارت و مشکل جلوگیری کند.

سوختن واشر سرسیلندر

سوختن واشر سرسیلندر یا به اصطلاح دفورمه شدن واشر که موجب از بین رفتن آب بندی ما بین سیستم های مختلف موتور خودرو می شود که عواملی زیادی و متعددی دارد که از مهم ترین این عوامل به عملکرد نادرست ترموسات، ایجاد نشتی در سیستم آب،خالی بودن رادیاتوراتومبیل،فشار به موتور، مشکل در فن خودرو، جوش آوردن موتورخودرو، و پایان عمر واشر سرسیلندر اشاره کرد .

صدای موتور

وقتی موتور اتومبیل از خود صدا تولید می کند که این صدا ها قابل تشخیص می باشد مانند تق تق کردن و زوزه کشیدن موتور که این صدا می تواند همراه با لرزش باشد، موتور خودرو با مشکل مواجعه شده است. زمانی که موتور این علائم را دارا می باشد می تواند مشکل از دسته موتورهای خراب یا اجزای سیستم تخلیه و محلقات موتور باشد که نیاز به تعمیر دارند. خودروهای مزدا دارای چراغ آلارم می باشند که در صورت مشکل در موتور این آلارم در صفحه کیلومتر نمایش داده می شود.

 در این قسمت به برخی از اختلالات ممکن در موتور مزدا اشاره شد که ممکن است در موتور مزدا به وجود بیاید برای چک کردن موتورخودرو خود و تعمیر موتور مزدا می توانید به مرکز تعمیر تخصصی مزدا سیتی مراجعه کنید و همینطور مزدا سیتی در زمینه تعمیر مزدا تبحر خاصی را دارا می باشد.

تعمیر موتور مزدا تعمیرگاه مزدا تعمیر مزدا تعمیر مزدا3

هزینه تعمیر موتور مزدا

یکی از دغدغه های صاحبان خودروهای خارجی این می باشد که هزینه تعمیر و نگهداری زیادی را برای موتور به مراکز و تعمیرگاه های غیرمعتبر بپردازند که ممکن است که خدماتی که دریافت می کنند دارای گارانتی نباشد و به درستی و تخصصی ایراد برطرف نشده باشد و بعد از تعمیر با مشکلات جدی تری روبه رو شوند پس همیشه باید به تعمیرگاه ها و مراکزغیرحرفه ای توجه داشت مخصوصا برای تعمیر مزدا که خودرو لوکسی محسوب می شود که برای حل این مشکل مزدا سیتی که یکی از مراکز تخصصی برای تعمیر مزدا می باشد این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا متخصاصان و مکانیکان خبره به تعمیر و رفع ایراد موتور شما با هزینه منصفانه بپردازند و مزدا سیتی با تعین قیمت مناسب همه هزینه های خدماتی، خیال شما را از دغدغه های مربوط به هزینه تعمیر و نگهداری راحت می کند. 

در مزدا سیتی تمام خدمات مربوط به تعمیر موتور مزدا و مشکلات فنی و موتوری خودرو مزدا شما را با گارانتی ارائه می دهیم و شما می توانید تمام سوالات رایج خود را در مورد ایرادات و تعمیر موتور مزدا از طریق مشاوره آنلاین سایت از ما بپرسید وهمچنین در صورت نیاز برای رفع ایراد و تعمیر موتور مزدا می توانید از طریق رزرو وقت به تعمیرگاه تخصصی ما مراجعه فرمایید تا به وسیله افراد متخصص ایراد موتور شما برسی شود و تعمیر موتور مزدا شما انجام شود.

نظرات

user-pic
جواد دلاوری
12 خرداد 1401

بی نظیر در فروش و اجرای تعمیرگاه مزدا

ثبت نظر

لیست تصاویر